Bendrosios sąlygos

Pirkimo-pardavimo taisyklės yra taikomos visoms pirkimo-pardavimo sandorio, sudaryto tarp pirkėjo ir Emikson OÜ (toliau – pardavėjas) elektroninėje parduotuvėje www.emikson.lt, šalims. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti taisykles, vadovaudamasis galiojančiais įstatymais ir reikalavimais. Apie bet kokius pakeitimus, pataisymus ar papildymus naudotojas bus informuojamas prisijungimo prie mūsų elektroninės parduotuvės metu, o pirkėjas, norėdamas atlikti pirkimo sandorį, turės dar kartą sutikti su pakeistomis taisyklėmis.


Kainos

Kainos galioja sąskaitos faktūros apmokėjimo laikotarpiu. Pirkėjams iš Europos Sąjungos šalių visos kainos yra nurodytos su pirkėjo šalies PVM. Pirkėjams ne iš Europos Sąjungos šalių kainos yra nurodytos be PVM. Prie nurodytos kainos yra papildomai pridedamos siuntimo išlaidos (išskyrus specialius pasiūlymus), jos yra apskaičiuojamos pirkinių krepšelyje. Jeigu prekės kaina yra nurodyta neteisingai, pardavėjas pasilieka teisę tokią sutartį nutraukti ir sumokėtą sumą grąžinti pirkėjui.


Pirkinių krepšelis ir užsakymų tvarkymas

Pereikite į pasirinktos prekės puslapį. Laukelyje „Prekės prieinamumas“ matysite, ar prekę galima užsisakyti, ar ne. Pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pasirinkite reikiamą kiekį ir spustelėkite mygtuką „Įdėti į krepšelį“. Norėdami pateikti užsakymą, spauskite mygtuką „Krepšelis“. Norėdami gauti nuolaidą, įrašykite nuolaidos kupono numerį. Tada paspauskite „Pateikti užsakymą“. Užsakymo pateikimo puslapyje įrašykite reikiamą informaciją. Pasirinkite „Pristatymo būdą“ ir „Mokėjimo būdą“. Patvirtinkite, kad susipažinote su taisyklėmis ir sąlygomis, pažymėdami langelį „Perskaičiau taisykles ir su jomis sutinku“. Patikrinkite, ar užsakymas teisingas, ir spustelėkite „Patvirtinti užsakymą“.


Nuolaidų kuponai

Norėdami gauti nuolaidą, galite naudotis nuolaidų kuponais. Kuponu galite pasinaudoti pirkinių krepšelyje, užsakymo pateikimo metu.


Pristatymo kaina

Norėdami apskaičiuoti tikslią prekių siuntimo kainą, įdėkite pasirinktas prekes į pirkinių krepšelį. Pristatymo kaina yra apskaičiuojama pagal bendrą visų krepšelyje esančių prekių svorį ir tūrį bei atsižvelgiant į pristatymo adresą.


Pristatymo būdas

Pristatymas vykdomas iš Talino, Estijos. Pristatymo būdas priklauso nuo siuntos svorio ir dydžio. Prekės gali būti pristatomos į išdavimo punktą, paštomatą arba prekes gali pristatyti kurjeris. Jei pageidaujate pristatymo į namus, pateikdami užsakymą parašykite komentarą. Paslaugos kokybei užtikrinti būtinai nurodykite gavėjo telefono numerį.


Atsiėmimas vietoje

Užsakyti prekes galima tik su pristatymu.


Pristatymo laikas

Pristatymo laikas nurodytas prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme.


Europos Sąjungai nepriklausančios šalys

Europos Sąjungai nepriklausančių šalių muitai ir kiti mokesčiai (užsienio valstybių PVM) paprastai neįtraukiami į pristatymo išlaidas; tokie mokesčiai paprastai turi būti mokami gavus prekes pristatymo šalyje.


Mokėjimo būdai

Banko nuoroda

Pateikę užsakymą, spustelėkite norimo banko nuorodą, kuri nukreips jus į pasirinktą interneto banką. Įrašykite savo naudotojo vardą ir slaptažodžius ir prisijunkite prie interneto banko. Interneto banke pamatysite iš anksto suformuotą mokėjimo nurodymą, kuriame bus nurodyta už perkamas prekes mokėtina suma. Patvirtinkite arba atšaukite mokėjimo nurodymą.

Banko pervedimas

Patvirtinus užsakymą, jūsų el. pašto adresu bus išsiųsta sąskaita faktūra.

Atlikdami mokėjimą, mokėjimo paskirtyje būtinai nurodykite sąskaitos faktūros numerį.

Banko pervedimo duomenys

Gavėjo pavadinimas: EMIKSON OÜ

Gavėjo sąskaita: EE132200221072117959

Gavėjo bankas: SWEDBANK AS

SWIFT/BIC: HABAEE2X

Mokėjimo paskirtis: sąskaitos faktūros numeris

Užsakymą galima apmokėti banko pervedimu per 5 dienas nuo užsakymo pateikimo dienos.

Per 5 dienas neatlikus mokėjimo, užsakymas yra atšaukiamas.

Užsakymas nebus vykdomas, kol pinigai nebus pervesti į mūsų banko sąskaitą.

PayPal, Mastercard, Visa

Tai yra greiti ir saugūs mokėjimo būdai. Vadovaukitės nurodymais.

Pateikdami užsakymą būkite atidūs įrašydami savo duomenis, nes jų tikslumas turės įtakos prekių pristatymo greičiui ir patogumui.


Užsakymo būsena

Visi užsiregistravę klientai gali stebėti savo užsakymo būseną ir užsakymų istoriją. Norėdami tai padaryti, turite prisijungti prie savo paskyros ir spustelėti „Užsakymų istorija“.

Priklausomai nuo užsakymo, puslapyje „Užsakymų istorija“ galite matyti šias būsenas:

„Neapmokėta“ – jūsų užsakymą gavome, bet jis dar neapmokėtas. Jei kaip mokėjimo būdą pasirinkote banko pavedimą, užsakymą turite apmokėti per 5 dienas, priešingu atveju užsakymas bus automatiškai atšauktas.

„Laukiama“ – jūsų užsakymą gavome, bet jis dar nevykdomas.

„Apmokėta“ – jūsų užsakymas apmokėtas ir netrukus bus vykdomas.

„Vykdoma“ – jūsų užsakymas vykdomas, bet dar neišsiųstas. Jei prekės nėra sandėlyje, komentare informuosime apie apytikslį pristatymo laiką.

„Išsiųsta“ – jūsų užsakymas išsiųstas. Komentare informuosime jus apie apytikslį pristatymo terminą ir nurodysime siuntos sekimo numerį.

„Dalinai išsiųsta“ – išsiųsta tik dalis jūsų užsakytų prekių. Likusi užsakymo dalis bus išsiųsta, kai prekes gausime iš gamintojo.

„Atšaukta“ – jūsų užsakymas buvo atšauktas. Daugiau informacijos rasite komentare.

Po kiekvieno būsenos pasikeitimo gausite el. laišką.


Garantijos sąlygos

Gamintojo garantija taikoma tiek medžiagų brokui, tiek prekių gamybos procese atsiradusiems defektams. Garantija netaikoma prekės pažeidimams ir dėl netinkamo naudojimo atsiradusiems pažeidimams. Norėdamas kreiptis dėl garantijos, pareiškėjas turi atsiųsti užsakymo numerį, defekto ar žalos aprašymą ir savo kontaktinius duomenis mūsų el. pašto adresu. Pateikus prašymą, su pareiškėju susisieksime per 2-3 darbo dienas.


Garantijos laikotarpis

Garantijos laikotarpis yra nurodytas prekės aprašyme.


Pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimas ir prekių grąžinimas


Prekių grąžinimo terminas

Pirkėjas turi teisę nutraukti e. parduotuvėje sudarytą pirkimo-pardavimo sutartį ir grąžinti prekes per 90 dienų. Teisė grąžinti prekes baigiasi praėjus 90 dienų nuo tos dienos, kai pirkėjas fiziškai prekes gavo.


Prekių grąžinimo sąlygos

Norėdamas nutraukti sutartį ir grąžinti prekes, pirkėjas turi nurodyti užsakymo arba sąskaitos faktūros numerį. Pasinaudodamas prekių grąžinimo teise per 90 dienų, pirkėjas neprivalo aprašyti grąžinimo priežasties, tačiau mes vertiname pirkėjų atsiliepimus, padedančius mums gerinti prekių ir paslaugų kokybę. Pirkėjas turi galimybę apžiūrėti prekes lygiai taip pat, kaip tai būtų leidžiama įprastoje parduotuvėje. Pirkėjas apžiūros metu atsako už bet kokius savo veiksmus, galinčius lemti prekės kainos sumažėjimą. Pirkėjas įsipareigoja atsargiai apžiūrėti prekes, atidaryti pakuotę jos nepažeisdamas, nenuimdamas etikečių / apsauginės plėvelės ir pan., prekių nenaudoti. Priešingu atveju pirkėjas atsako už bet kokius savo veiksmus, galinčius lemti prekės kainos sumažėjimą. Grąžinamos prekės turi būti sukomplektuotos, supakuotos originalioje pakuotėje ir nenaudotos. Jei grąžinamos prekės yra su pažeistais dokumentais, instrukcijomis, yra pažeistoje pakuotėje ir tai nutiko dėl pirkėjo kaltės, turime teisę iš grąžintinos sumos išskaičiuoti sumą, kuria buvo sumažinta prekių vertė. Pirkėjas neturi teisės grąžinti prekės, kuri buvo pagaminta ar užsakyta specialiai pirkėjui.


Kaip grąžinti prekes

Prekes mums galite atsiųsti bet kokiu jums patogiu būdu. Mūsų adresas: Kadaka tee 44a, Talinas 12915, Estija. Emikson OÜ, tel. +37255587153 (arba „Kadaka Selver“ paštomatas). Kad siunta nedingtų, būtinai atsiųskite mums siuntos sekimo numerį. Visas su grąžinimu susijusias išlaidas apmoka pirkėjas.


Pinigų grąžinimas

Visus mokėjimus grąžinsime per 7 dienas nuo fizinio prekių gavimo dienos. Visi mokėjimai pirkėjui bus atliekami į tą pačią banko sąskaitą, kurią pirkėjas naudojo prekėms pirkti. Mokėjimai už prekes negrąžinami tol, kol prekės nėra pilnai grąžintos.


Sertifikavimas

Visos prekės turi CE sertifikatą. Tačiau pirkėjas turi atsižvelgti į valstybinių standartų reikalavimų specifiką.