Pirkinių krepšelis ir užsakymų tvarkymas

Pereikite į pasirinktos prekės puslapį. Laukelyje „Prekės prieinamumas“ matysite, ar prekę galima užsisakyti, ar ne. Pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pasirinkite reikiamą kiekį ir spustelėkite mygtuką „Įdėti į krepšelį“. Norėdami pateikti užsakymą, spauskite mygtuką „Krepšelis“. Norėdami gauti nuolaidą, įrašykite nuolaidos kupono numerį. Tada paspauskite „Pateikti užsakymą“. Užsakymo pateikimo puslapyje įrašykite reikiamą informaciją. Pasirinkite „Pristatymo būdą“ ir „Mokėjimo būdą“. Patvirtinkite, kad susipažinote su taisyklėmis ir sąlygomis, pažymėdami langelį „Perskaičiau taisykles ir su jomis sutinku“. Patikrinkite, ar užsakymas teisingas, ir spustelėkite „Patvirtinti užsakymą“.


Nuolaidų kuponai

Norėdami gauti nuolaidą, galite naudotis nuolaidų kuponais. Kuponu galite pasinaudoti pirkinių krepšelyje, užsakymo pateikimo metu.


Mokėjimo būdai

Banko nuoroda

Pateikę užsakymą, spustelėkite norimo banko nuorodą, kuri nukreips jus į pasirinktą interneto banką. Įrašykite savo naudotojo vardą ir slaptažodžius ir prisijunkite prie interneto banko. Interneto banke pamatysite iš anksto suformuotą mokėjimo nurodymą, kuriame bus nurodyta už perkamas prekes mokėtina suma. Patvirtinkite arba atšaukite mokėjimo nurodymą.

Banko pervedimas

Patvirtinus užsakymą, jūsų el. pašto adresu bus išsiųsta sąskaita faktūra.

Atlikdami mokėjimą, mokėjimo paskirtyje būtinai nurodykite sąskaitos faktūros numerį.

Banko pervedimo duomenys

Gavėjo pavadinimas: EMIKSON OÜ

Gavėjo sąskaita: EE132200221072117959

Gavėjo bankas: SWEDBANK AS

SWIFT/BIC: HABAEE2X

Mokėjimo paskirtis: sąskaitos faktūros numeris

Užsakymą galima apmokėti banko pervedimu per 5 dienas nuo užsakymo pateikimo dienos.

Per 5 dienas neatlikus mokėjimo, užsakymas yra atšaukiamas.

Užsakymas nebus vykdomas, kol pinigai nebus pervesti į mūsų banko sąskaitą.

PayPal, Mastercard, Visa

Tai yra greiti ir saugūs mokėjimo būdai. Vadovaukitės nurodymais.

Pateikdami užsakymą būkite atidūs įrašydami savo duomenis, nes jų tikslumas turės įtakos prekių pristatymo greičiui ir patogumui.


Užsakymo būsena

Visi užsiregistravę klientai gali stebėti savo užsakymo būseną ir užsakymų istoriją. Norėdami tai padaryti, turite prisijungti prie savo paskyros ir spustelėti „Užsakymų istorija“.

Priklausomai nuo užsakymo, puslapyje „Užsakymų istorija“ galite matyti šias būsenas:

„Neapmokėta“ – jūsų užsakymą gavome, bet jis dar neapmokėtas. Jei kaip mokėjimo būdą pasirinkote banko pavedimą, užsakymą turite apmokėti per 5 dienas, priešingu atveju užsakymas bus automatiškai atšauktas.

„Laukiama“ – jūsų užsakymą gavome, bet jis dar nevykdomas.

„Apmokėta“ – jūsų užsakymas apmokėtas ir netrukus bus vykdomas.

„Vykdoma“ – jūsų užsakymas vykdomas, bet dar neišsiųstas. Jei prekės nėra sandėlyje, komentare informuosime apie apytikslį pristatymo laiką.

„Išsiųsta“ – jūsų užsakymas išsiųstas. Komentare informuosime jus apie apytikslį pristatymo terminą ir nurodysime siuntos sekimo numerį.

„Dalinai išsiųsta“ – išsiųsta tik dalis jūsų užsakytų prekių. Likusi užsakymo dalis bus išsiųsta, kai prekes gausime iš gamintojo.

„Atšaukta“ – jūsų užsakymas buvo atšauktas. Daugiau informacijos rasite komentare.

Po kiekvieno būsenos pasikeitimo gausite el. laišką.